Suurenmoinen muistelukupla ja Potter-into! / VIDEO

Tarinoita blogiaikojeni alusta

Tutkin vihkojani, joihin olen dokumentoinut blogi- ja YouTube-aikani alkua ja fiiliksiä siihen liittyen, sekä suunnitellut postauksia ja videoita. Kuvasin videon, jossa luen näitä merkintöjä! :-) Kuvasin myös toisen videon noin 11–13–vuotiaan Santsun päiväkirjamerkinnöistä, ja se video tulee näillä näkymin perjantaina 26. tammikuuta kello 14, laittakaa kalenteriin!

Uppoudun muistoihin ja kaikennäköisiin dokumentteihin aina ja myös inspiroidun niistä SUURESTI (kuten saattaa huomata). Onkin taas kova into kaikkeen – en edes tiedä mihin!! Jokin yleinen värikkäältä tuntuva into vain. Tavallaan lannistaa YouTuben algoritmi ja se, kun en edelleenkään oikein tavoita yleisöäni, jos sitä edes on jäljellä, mutta toisaalta tänne blogiin on helpottavaa ja kotoisaa tulla tuumailemaan, kun muu turhauttaa.


Tuo valokuva on vuodelta 2013, eli olen siinä 13-vuotias! Myöhemminkin tässä postauksessa on yksi kuva niiltä ajoilta. 

Katsoimme eilen 20.01.2024 illalla Puoliveristä Prinssiä Venlan kanssa ja katsoimme sen aamulla loppuun. Mulla oli lajitteluhattu päässä ja se oli kivaa. 

Eilen värjäsimme mun takkujen tyvet oransseiksi, koska olen malttamaton, enkä jaksa odottaa, että oma hius kasvaisi tarpeeksi!! Takkujen loppuosa on keinokuitua, ja kerran takkuhuollossa sitä vielä lisättiin oman hiuksen päälle niin, että on aika lyhyt matka tätä omaa. :-( Ei se kai mitään, nyt mulla on sentään oranssi tyvi ja otsatukka! Ja ehkä tuunailen näitä lisää langoilla niin, että sekavuus hieman tasoittuu.

Kävimme eilen myös ensimmäistä kertaa salilla: kehonhuollossa ja saunassa ja vähän pyörimässä muutenkin! Teki hyvää ja oli kivaa ja kävelymatka oli KAUNIS ja lumisateinen. <3

Mulla ei ole vielä valokuvia värjätyistä hiuksista, kun olen vain hengaillut kotona ja tehnyt kaikenlaista. Ehkä sitten otan kuvia, kun olen tuunaillut näitä. :-) Tässä siis vielä kuvia videonkuvauspäivältä ja muiltakin päiviltä.

Kiitos lukijoille ja tilaajille ja muille tutkailijoille sekä tuumailijoille! Kommentoikaa ihmeessä, jos heräsi jotain ajatuksia. :-) Lukijaksi voi liittyä sivun alalaidasta tai sivupalkista. Muista vahvistaa liittyminen sähköpostissa, niin saat ilmoitukset uusista julkaisuista!! <3

Kommentit

Lue myös

Keltainen ovi

on tarinoita ja taidetta, kahvihetkiä ja kuvia. Videoita ja mietteitä, Tamperetta ja seikkailuja.

Sanni Kelokaski, 24

on tamperelainen tarina- ja luonnoskirjataiteilija, luovan alan opiskelija, hilpeä havainnoija sekä luovuuden ja luonnoskirjatyöskentelyn asiantuntija.

Tervetuloa!

Aurinkoista tai sateista kevättä, kuinka vain. :-) Viihtyisiä ja veikeitä bloginlukuhetkiä. Ystävällisin terveisin, Sanni Lea Kelokaski